Математика пәнінен бос лауазымдық жұмыс орнына конкурс
Хабарландыру
"Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі 2023 жылғы 16 тамыздағы № 343 мен Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрі2023 жылғы 15 тамыздағы № 259 бұйрығы негізінде Абай облысы білім басқармасының Ақсуат ауданы білім бөлімінің «Ы.Кабеков атындағы орта мектебі» КММ-де (Ақсуат ауданы, Екпін ауылы Ж.Нұрсафин көшесі 44/1 телефон 87783791150, эл.пошта aksuat_kabekov@mail.ru) математика пәнінің мұғалімі лауазымдық орындарына конкурс жариялайды.
Конкурс Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі 2022 жылғы 31 наурыздағы № 121 Бұйрыққа қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығымен бекітілген Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамалары талаптарына
сәйкес келетін және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрі2023 жылғы 15 тамыздағы № 259 бұйрығы 154-тармағында көрсетілген қажетті құжаттар тізбесін ұсынған педагогтер қатысады.
1) осы Қағидалардың 15-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша сертификаттау нәтижелері туралы сертификаты немесе педагог-модератордың немесе педагог-сарапшының немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесеайелтс IELTS (IELTS) – 6,5балл; немесетойфл TOEFL (іnternet Based Test (іBT)) сертификаты - 60-65 балл;
11) техникалықжәнекәсіптік, ортабілімненкейінгібілімберуұйымдарындаарнайыпәндербойыншапедагогтержәнеөндірістікоқытушеберлерілауазымдарынапедагогикалыққызметкекіріскен, тиістімамандықнемесебейінбойыншаөндірістекемінде 2 жылжұмысөтілібарпедагогтерсертификаттауданөтуденбосатылады.
12) 16-қосымшағасәйкеснысанбойыншапедагогтіңбоснемесеуақытшабослауазымынакандидаттыңтолтырылғанбағалаупарағы.
13) тәжірибесіжоқкандидаттыңбейнепрезентациясы (өзін-өзітаныстыру) ұзақтығыкемінде 10 минут, еңтөменгіажыратымдылығы – 720 x 480.
Конкурсқақатысушыбарболғанжағдайдабіліміне, жұмыстәжірибесіне, кәсібидеңгейінеқатыстықосымшаақпаратты (біліктілігінарттыру, ғылыми/академиялықдәрежелерменатақтарберу, ғылыминемесеәдістемелікжарияланымдар, біліктіліксанаттартуралықұжаттардыңкөшірмелері, алдыңғыжұмысорныныңбасшылығынанұсынымдар) ұсынады.
Ескерту:
1. ОсыҚағидалардың 154-тармағындакөрсетілгенқұжаттардыңбіреуініңболмауықұжаттардыкандидатқақайтаруүшіннегізболыптабылады.
2. ОсыҚағидалардың 154-тармағындакөрсетілгенқұжаттарконкурсқаұсынылғансоңқайтақайтарылмайды.
Мемлекеттікбілімберу
ұйымдарыныңбірінші
басшыларыменпедагогтерін
лауазымдарғатағайындау,
лауазымдарданбосату
қағидаларына
15-қосымша
Нысан
__________
Конкурс жариялаған
мемлекеттік орган
_____________________
(үміткердің Т.А.Ә. (бар болса)), ЖСН
_____________________
(лауазымы, жұмыс орны)
_____________________
_____________________
Нақты тұрғылықты жері, тіркелген мекен-жайы, байланыс телефоны
Өтініш
Мені бос/уақытша бос лауазымдық конкурсқа қатысуға рұқсат беруіңізді сұраймын
(қажетінің астын сызыңыз)
_____________________
білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)
Қазіргі уақытта жұмыс істеймін
_____________________
білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)
Өзім туралы келесіні хабарлаймын:
Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейін
Оқу орнының атауы Оқыту кезеңі Диплом бойынша мамандық
Жүктеу
Біліктілік санатының болуы (беру (растау) күні):
_____________________
Педагогикалық жұмыс өтілі: ____________
Келесі жұмыс нәтижелері бар:_____________
Наградалары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса)
____________________
11-қосымша
Нысан
Бос немесе уақытша бос педагог лауазымына үміткердің бағалау парағы _________________ (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))
Мемлекеттік білім беру
ұйымдарының бірінші
басшылары мен педагогтерін
лауазымға тағайындау,
лауазымнан босату
Қағидаларына
16-қосымша
Нысан
Бос немесе уақытша бос педагог лауазымына үміткердің бағалау парағы
_________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))
№ Өлшемшарттар Растайтын құжат Балл сандары
(1-ден 20-ға дейін)
1. Білім деңгейі Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері Техникалық және кәсіби = 1 балл
Жоғары күндізгі = 2 балл
Жоғары күндізгі үздік= 3 балл
Магистр = 5 балл
2. Ғылыми/академиялық дәрежесі Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері PHD-доктор = 10 балл
Ғылыми доктор = 10 балл
Ғылыми кандидат = 10 балл
3. Жұмыс өтілі жоқ үміткерлер үшін сертификаттау Сертификат "Педагог" біліктілік санаты - 5 балл
4. Біліктілік санаты Жеке куәлік, басқа құжат Екінші санат = 1 балл
Бірінші санат = 2 балл
Жоғары санат = 3 балл
Педагог-модератор = 3 балл
Педагог-сарапшы = 5 балл
Педагог-зерттеуші = 7 балл
Педагог-шебер = 10 балл
5. Әкімшілік және әдістемелік қызметтегі жұмыс тәжірибесі Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін растайтын басқа да құжат Әдіскер (лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл) = 1 балл
Директордың орынбасары (лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл) = 3 балл
директор (лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл) = 5 балл
6. Алғаш рет жұмысқа тұрған педагогтер үшін Білімі туралы дипломның қосымшасы Педагогикалық/ кәсіби тәжірибенің нәтижелері
"өте жақсы" = 1 балл
"жақсы" = 0,5 балл
7. Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша) немесе оқу орнынан ұсыныс хат Ұсыныс хат (Конкурсты өз бетінше жариялаған білім беру ұйымы соңғы жұмыс/оқу орны бойынша ұйымға/оқу мекемесіне өтініш жасайды) Оң ұсыныс хатының болуы = 3 балл
Теріс ұсыныс хатының болуы = минус 3 балл
8. Кәсіби жетістіктерінің көрсеткіштері - дипломдар, білім алушылардың олимпиадалар және конкурстар, ғылыми жобалар бойынша жеңімпаздардың грамоталары;
- дипломдар, мұғалімнің олимпиадалар және конкурстар жеңімпаздарының грамоталары;
- мемлекеттік награда олимпиадалар және конкурстар жеңімпаздары = 0,5 балл
ғылыми жобалардың = 1 балл
олимпиадалар және конкурстар жеңімпаздары - 3 балл
"Үздік педагог" конкурсына қатысушы = 1 балл
"Үздік педагог" конкурсының жеңімпазы = 5 балл
"Қазақстан еңбек сіңірген ұстазы" медаль иегері = 10 балл
9. Әдістемелік қызметі -авторлық шығармалары, басылымдары ҚР ОАМ тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 5 балл
РОӘК тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 2 балл
БССҚЕК, Scopus тізбесіне енгізілген ғылыми-зерттеу қызметі бойынша жарияланымның болуы - 3 балл
10. Қоғамдық-педагогикалық қызметі Қоғамдық-педагогикалық қызметін растайтын құжат тәлімгер = 0,5 балл
ӘБ басшылығы = 2 балл
Екі тілде сабақ беру, орыс/қазақ = 2 балл
шетел/орыс немесе шетел/қазақ = 3 балл,
үш тілде сабақ беру (қазақ, орыс, шетел) = 5 балл
11. Курсқа дайындық - пәндік дайындық сертификаттары;
- цифрлық сауаттылық,
КАЗТЕСТ,
IELTS;
TOEFL;
DELF сертификаттары;
Goethe Zertifikat, "Python тілінде бағдарламалау негіздері" бағдарламалары бойынша оқыту, "Microsoft"
Курсера жұмыстарына оқыту
Халықаралық курстар:
TEFL Cambridge
"CELTA
(Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"
CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)
DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)
CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)
""TKT
Teaching Knowledge Test"
Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)
Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)
"TESOL"
Certificate in teaching English for young learners
International House Certificate in Teaching English as a Foreign Language (IHC)
IHCYLT - International House Certificate In Teaching Young Learners and Teenagers
Becoming a Better Teacher: Exploring Professional Development
Assessment for Learning: Formative Assessment in Science and Maths Teaching
Online Teaching for Educators: Development and Delivery
Educational Management
Key Ideas in Mentoring Mathematics Teachers
Курсынаплатформе Coursera, Futute learn
Teaching Mathematics with Technology
Special Educational Needs
"Developing expertise in teaching chemistry " ПШО, НЗМ, "Өрлеу" курстары
= 0,5балл
ҚазақстанРеспубликасыБілімжәнеғылымминистрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығынасәйкестізбегеенгізілгенбіліктіліктіарттыруұйымдарыіскеасыратынбілімберусаласындағыуәкілеттіорганменкелісілгенбағдарламаларбойыншабіліктіліктіарттырукурстары (Нормативтікқұқықтықактілердімемлекеттіктіркеутізілімінде № 30068 болыптіркелген)
= 0,5балл (әрқайсысыбойыншажеке)
12. Мемлекеттікбілімберугрантыбойыншабілімалғанжоғарыжәнежоғарыоқуорнынанкейінгібілімберуұйымыныңтүлегі, "Дипломменауылға!", "Серпін" мемлекеттікбағдарламаларыныңқатысушысы, ЖұмыспенқамтуорталығыжастартәжірибесібойыншажіберілгенпедагогМемлекеттікбілімберугрантыиегерініңсертификаты, келісім-шарты 3 баллқосылады
Барлығы:
Қосымшабілімберупедагогі (білімберуұйымдарыжанындағысекцияларменүйірмелерпедагогі)
Лауазымдықміндеттері:
қосымшабілімберусаласындабілімалушылардыңәртүрлішығармашылыққызметінұйымдастырады;
үйірмелердегі, секциялардағы, студиялардағы, клубтықжәнебасқадабалаларбірлестіктеріндегібілімалушылардың, тәрбиеленушілердіңқұрамынжинақтайды, олардыоқумерзіміішіндесақтаужөніндешараларқабылдайды;
қосымшабілімберудіңбілімберубағдарламаларынәзірлеугежәнеіскеасыруғақатысады, сабақжоспарларыменіс-шараларбағдарламаларынжасайды, олардыңорындалуынқамтамасызетеді;
белгіленгенқұжаттаманыжүргізеді;
психофизиологиялықмақсатқанегізделгенжұмысформаларын, құралдарыменәдістерінпедагогикалықнегізделгентаңдаудықамтамасызетеді;
білімалушылардың, тәрбиеленушілердіңшығармашылыққабілеттерінанықтайды, жекетұлғаныңдамуына, білімалушылардың, тәрбиеленушілердіңбілімалуқажеттіліктерінқанағаттандыруғаықпалетеді;
білімалушылардың, тәрбиеленушілердіңдербесқызметін, оныңішіндезерттеуқызметінұйымдастырады, білімберупроцесінеинновациялықтехнологиялардықосады, оқытудыңпрактикаменбайланысынжүзегеасырады;
білімалушылардың, тәрбиеленушілердіңжетістіктерінқамтамасызетедіжәнеталдайды;
білімберубағдарламасынмеңгерунәтижесінбағалайды;
дарындыжәнеталанттыбілімалушыларды, тәрбиеленушілерді, оныңішіндеерекшебілімберілуінеқажеттілігібарбалалардықолдайды;
әртүрлідеңгейдегіжәнебағыттағыіс-шараларғабалалардыңқатысуынұйымдастырады;
білімалушылардың, тәрбиеленушілердіңканикулдықдемалысынұйымдастыруғақатысады;
сабақтарөткізукезіндееңбекқауіпсіздігіжәнееңбектіқорғау, өртқауіпсіздігіжөніндегіқағидалардыңсақталуынқамтамасызетеді, балалардыңөміріменденсаулығынсақтауғажауаптыболады;
ата-аналарғажәнеолардыауыстыратынтұлғаларға, сондай-ақпедагогтергеконсультациялықкөмеккөрсетеді;
әдістемеліккеңестердің, бірлестіктердіңқызметіне, педагогикалықшеберліктіарттыруғабағытталғаніс-шараларғақатысады;
жүйелітүрдекәсібибіліктілігінарттырады.
159. Білугетиіс:
ҚазақстанРеспубликасыныңКонституциясы, ҚазақстанРеспубликасының "Білімтуралы", "Педагогмәртебесітуралы", "Сыбайласжемқорлыққақарсыіс-қимылтуралы" заңдарыжәнебілімберуқызметін, ҚазақстанРеспубликасындабілімберудідамытудыңбасымбағыттарынреттейтінөзгеденормативтікқұқықтықактілер;
педагогика және психология негіздерін, еңбек заңнамасы;
педагогикалық этиканың нормалары;
тәрбие жұмысының әдістемесін, өнімді, сараланған, дамытушылық оқытудың заманауи педагогикалық технологиялары, құзыреттілік тәсілді іске асыру;
білім алушылармен, әртүрлі жастағы тәрбиеленушілермен, олардың ата-аналарымен (оларды алмастыратын адамдармен), педагогтармен байланыс орнату, жанжалды жағдайлардың себептерін диагностикалау, олардың алдын алу және шешу әдістері;
білім беру ұйымдарының ішкі еңбек тәртібінің қағидалары, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі қағидалары.
160. Біліктілікке қойылатын талаптар:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе өзге де кәсіптік білім немесе тиісті бейін бойынша немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талаптар қойылмай, педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат;
және (немесе) біліктілігінің орта немесе жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі-кемінде 5 жыл;
161. Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог-модератор":
"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
зерттеу, эксперименттік жұмыс дағдыларын пайдалануға;
жаңа әдістемелерді сынақтан өткізу бойынша жұмыс жүргізуге;
өңірлік (қалалық) көрмелердің, олимпиадалардың, жарыстардың жеңімпаз балалар ұжымдарын басқаруға тиіс;
2) "педагог-сарапшы":
"педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
зерттеу, эксперименттік жұмыс әдістерін қолдануға;
облыстық, республикалық конкурстардың, көрмелердің, олимпиадалардың, жарыстардың жеңімпаз балалар ұжымдарын басқаруға;
педагогикалық басылымдарда әдістемелік жарияланымдарының болуы тиіс;
3) "педагог-зерттеуші":
"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
халықаралық, республикалық конкурстардың, көрмелердің, олимпиадалардың, жарыстардың жеңімпаз балалар ұжымдарын басқаруға;
авторлық әдістемелік әзірлемелері болуы тиіс;
4) "педагог-шебер":
"педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын талаптарға сәйкес болуға, сондай-ақ:
халықаралық, республикалық конкурстардың, көрмелердің, олимпиадалардың, жарыстардың жеңімпаз балалар ұжымдарын басқаруға;
авторлық әдістемелік әзірлемелері болуы;
облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және РОӘК-те мақұлданған әдістемелік материалдардың болуы тиіс.
Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымының тәрбиешісі
18. Лауазымдық міндеттері:
балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді, оларды тәрбиелеу мен оқытуда денсаулық сақтау технологияларын қолданады;
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметінің кестесіне сәйкес педагогикалық процесті жүзеге асырады;
режимдік сәттерді (таңертеңгі қабылдау, таңертеңгі гимнастика, күн ішінде тамақ ішу, балалар іс-әрекетін (ойын, шығармашылық, танымдық, қозғалыс, бейнелеу, еңбек, эксперименттік, дербес және өзге), серуендеуді, күндізгі ұйқыны, жеке жұмысты, сауықтыру іс-шараларын ұйымдастырады және өткізеді, заттық-дамытушылық ортаны құрады) басқарады;
балалармен жұмыс жасауда тұлғаға бағытталған тәсілді жүзеге асырады;
дамуында ауытқулары бар балалармен түзету қызметі саласындағы мамандарға көмек көрсетеді, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын, оқу-әдістемелік әдебиетті зерделеу негізінде және топ балаларының жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие-білім беру процесін жоспарлайды;
қол жеткізілген нәтижелерді талдау негізінде білім беру қызметін жобалайды;
мектепке түсу кезінде бірдей бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ету үшін білім беру ортасына ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды әлеуметтендіруді жүзеге асырады;
мамандардың ұсынымдарын ескере отырып, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар әрбір балаға жеке қарауды қамтамасыз етеді;
мектепке дейінгі ұйымда өткізілетін іс-шараларға (кеңестер, педагогикалық және әдістемелік кеңестер, конкурстар және басқалар)қатысады;
отандық және шетелдік тәжірибені зерттеу негізінде үздік тәжірибелерді зерделеумен, жинақтаумен, таратумен және енгізумен айналысады;
мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және оқыту мәселелері бойынша ата-аналарға консультациялық көмекті жүзеге асырады.
19. Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" заңдары және Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілері;
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасының мазмұны мен құрылымы;
педагогикалық этиканың нормалары;
психология және педагогика, дәрігерге дейінгі алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелері, санитариялық ережелер;
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттар;
еңбек заңнамасының негіздері, ішкі еңбек тәртібінің, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
20. Біліктілікке қойылатын талаптар:
"Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі немесе техникалық және кәсіптік педагогикалық білім немесе жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі және (немесе) техникалық және кәсіптік педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат, жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды;
және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісі лауазымындағы жұмыс өтілі: педагог-модератор және педагог-сарапшы үшін кемінде 2 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 3 жыл, педагог-шебер үшін - 5 жыл;
және (немесе) біліктілігінің орта деңгейі болған кезде мектепке дейінгі ұйымның тәрбиеші лауазымындағы жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог – сарапшы үшін - кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл.
21. Кәсіби құзыреттіліктіі айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог":
мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесін білу;
жас ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке көзқарасты жүзеге асыру;
перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес білім, білік және дағдыларды алуын қамтамасыз ету;
ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен байланысты жүзеге асыру;
әдістемелік жұмысқа қатысу;
балалардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың дамуына диагностика жүргізу;
білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, сандық білім беру ресурстарын қолдану;
2) "педагог-модератор":
"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
балалардың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген білім, білік және дағдыларды алуын қамтамасыз ету;
мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесін білу және жас ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;
перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану;
аудандық, әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
өзінің кәсіби біліктілігін арттыру;
білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау, білім беру ұйымы деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
3) "педагог-сарапшы":
педагог-модераторға қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген білім, білік және дағдыларды алуын қамтамасыз ету;
перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
балаларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды диагностикалау тетігін білу;
балалардың зерттеу дағдыларын дамыту;
балалардың аудандық, қалалық байқауларға қатысуын жүзеге асыру;
әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
өзінің кәсіби біліктілігін арттыру;
ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын пайдалану;
тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіби даму басымдықтарын айқындау: білім беру ұйымы деңгейінде, аудан/қала деңгейінде өзінің және әріптестерінің болуы, аудан/қала деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушыларының болуы;
4) "педагог-зерттеуші":
"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
аудандық, қалалық әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
балалардың зерттеу дағдыларын дамыту;
балалардың қалалық, облыстық байқауларға қатысуын жүзеге асыру;
тәлімгерлікті қолдану;
көпшілік алдында сөз сөйлеу және аудиториямен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын пайдалану;
мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерін қолдану;
аудан, қала деңгейінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мәселелері бойынша әдістемелік әзірлемелерінің болуы;
сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын білу, тәрбиеленушілердің зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету, тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта даму стратегиясын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде тәжірибені жинақтау;
облыс/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
5) "педагог-шебер":
"педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
облыстық және республикалық немесе халықаралық деңгейдегі семинарларға, конкурстарға және конференцияларға қатысу;
оқу бағдарламаларын, тәрбие және оқыту әдістемелерін әзірлеу дағдылары мен дағдыларын пайдалану;
балалардың қалалық, облыстық, республикалық конкурстарға қатысуын жүзеге асыру;
РОӘК-те мақұлданған, жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) немесе авторлық бағдарламасы болуы тиіс;
жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау, республикалық және халықаралық конкурстардың қатысушысы болу немесе республикалық және халықаралық конкурстардың қатысушыларын дайындау.
Еңбек ақы төлеу мөлшері: (Еңбек өтілі, санаты, біліміне қарай)
Конкурсқа қатысуға құжаттарды қабылдау конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған соңғы күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.